Arkadaşlar merhaba, yeni bir telefon daha alacağım.

Sizce tercihimi hangisinden yana kullanmalıyım, öneri ve fikirlerinizi rica etsem paylaşır mısınız?

Cihazları uzun süredir kullanan kişiler var ise, artı ve eksilerini de yazarlarsa çok sevinirim.

Benim en çok gözüme takılan şeylerden biri, Samsung'un whatsapp ve instagram uygulamasının kameralarında stabil görüntü verememesi, çok kötü görüntüler videolar çıkarıyor uygulama içinden kamera çekimi yapıldığında, fakat iPhone'da bu yok, bunun da sebebini bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Şimdiden herkese teşekkür ediyorum.