• 06-06-2018, 16:25:20
    #10
    s9 + tabikide. çok iyi inceleyin, İphoneun havası yeterince öldü samsung note8 galaxy s9 dan sonra.
  • 06-06-2018, 16:41:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Valla hiç kuşkusuz x diyorum çok şahane bir telefon
  • 19-09-2019, 19:34:27
    #12
    S9+ kullaniyorum Telefon Gerçekten Çok Güzel,bana göre eksi yönü daha öncedende sıfır note 4 kullamdim ekranında gölgelenme olduydu, çok azda olsa s9 dada gölgelenme başladı ama performası çok iyi.
  • 19-09-2019, 19:46:31
    #13
    Video kamera vs şeylerde kesinlikle Samsung S9+ daha iyi (bende S9+ var, eşimde Iphone, o yüzden kıyaslayabiliyorum)

    Ama kamera-foto-video önceliğiniz değilse, önceliğiniz ses kaydı, müzik, radyo vs şeyler ise, Iphone daha iyi...

    Şarz konusunda Samsung daha iyi, ama yukarıda söylendiği gibi mutlaka ekran koruyucuyla kullanmanız şart. Ben mesela, edge ekrandan dolayı özel lazerle yapıştırılan kıvrımlı ekran koruyucu taktırdım.

    Diğer türlü şeylerde de çok ahım şahım bi farklılıkları yok, yani birinin uçurduğu özellikte diğeri sizi yarı yolda bırakmaz. . .

    (Bu arada yeni bir elektro gitar ekipmanı almak için elimdeki Samsung S9 Plus'ı satmak istiyorum, yaklaşık 10 aylık garantisi devam ediyor, yine de faturasına bakarım tam emin olmak için, almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Aldığım günden beri kılıfla kullandım, sonrasında ise bahsettiğim özel ekran koruyucuyu taktırdım)