S9+ kullaniyorum Telefon Gerçekten Çok Güzel,bana göre eksi yönü daha öncedende sıfır note 4 kullamdim ekranında gölgelenme olduydu, çok azda olsa s9 dada gölgelenme başladı ama performası çok iyi.