Anket Hangisi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 30
Hangisi ?
LG G4 32 GB
%40,00 (12 Oy)
Samsung Galaxy S5 16 GB
%6,67 (2 Oy)
Samsung Galaxy Note 3 N900 32 GB
%16,67 (5 Oy)
Apple iPhone 5s 16 GB
%36,67 (11 Oy)
  • 09-08-2016, 00:52:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Telefonum yok şuan, bu hafta telefon alacağım ama kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım ?

    Bütçe Max. 1400 TL.
  • 09-08-2016, 01:01:27
    #2
    ikinci el uygun denk getirecekseniz note 3 , onun dışında samsung önermiyorum.

    iphone seviyorsanız 5s, sevmiyorsanız g4
  • 12-08-2016, 18:06:52
    #3
    Üzerine biraz daha koy S6 al
    Note 3 den uzak dur derim. S5 ten bir farkı yok. Az kalsın aynı hataya ben de düşüyordum.

    Ben 5 ay önce sıfır S6 yı 1450 ye almıştım. Taş gibi telefon. Kullan S6 yı Iphone halt etmiş dersin.
  • 12-08-2016, 20:31:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    halimtuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerine biraz daha koy S6 al
    Note 3 den uzak dur derim. S5 ten bir farkı yok. Az kalsın aynı hataya ben de düşüyordum.

    Ben 5 ay önce sıfır S6 yı 1450 ye almıştım. Taş gibi telefon. Kullan S6 yı Iphone halt etmiş dersin.
    1700 den başlıyor hocam bütçemi aşıyor
  • 15-08-2016, 11:44:50
    #5
    Hocam LG G4 kullanıyorum şu an eğer ısınma sorunu sizin için önemliyse yaklaşmayın derim. Onun haricinde memnunum.
  • 16-08-2016, 00:43:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam LG G4 kullanıyorum şu an eğer ısınma sorunu sizin için önemliyse yaklaşmayın derim. Onun haricinde memnunum.
    Herkes çok ısınma var diyor doğru mu ? Eli yakacak cinsten ısınıyor mu
  • 16-08-2016, 00:49:55
    #7
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes çok ısınma var diyor doğru mu ? Eli yakacak cinsten ısınıyor mu
    Telefondan telefona değişiyor diyorlar ama benimkinde toplu uygulama güncellemesi yaparken ve yarım saatten fazla oyunoynayınca baya ısınıyor.
  • 16-08-2016, 16:17:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    LG serisinde G3 bence en iyi telefon son çıkan G5 dışında kalmak şartı ile tabi
    Ben şuan 5S kullanıyorum oldukça memnunum almanı öneririm ancak;
    Yukarıda arkadaş S6 al demiş bence de doğru söylemiş biraz daha para biriktirip alabilirsin
    Alacaksan yeni serilerden al. Uzun vadeli bir kullanım olsun. Artık eski serilere güncellemeler önümüzdeki yıllarda pek fazla gelmeyecek bundan dolayı paranı heba etmemiş olursun.
    Bu arada benim de sonraki telefonum muhtemelen S6 EDGE olacak =)
  • 17-08-2016, 18:09:55
    #9
    Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1700 den başlıyor hocam bütçemi aşıyor
    Sahibinden com da bulmuştum ben. Istanbuldaysan elden alacağın birçok yer.
    Ben 4-5 ay önce 1450 TL ye bulduysam sen de rahat bulursun. Acele etme bence. Tabii S6 için konuşuyorum. Diğer cihazları fazla bilmem