Chimaera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes çok ısınma var diyor doğru mu ? Eli yakacak cinsten ısınıyor mu
Telefondan telefona değişiyor diyorlar ama benimkinde toplu uygulama güncellemesi yaparken ve yarım saatten fazla oyunoynayınca baya ısınıyor.