LG serisinde G3 bence en iyi telefon son çıkan G5 dışında kalmak şartı ile tabi
Ben şuan 5S kullanıyorum oldukça memnunum almanı öneririm ancak;
Yukarıda arkadaş S6 al demiş bence de doğru söylemiş biraz daha para biriktirip alabilirsin
Alacaksan yeni serilerden al. Uzun vadeli bir kullanım olsun. Artık eski serilere güncellemeler önümüzdeki yıllarda pek fazla gelmeyecek bundan dolayı paranı heba etmemiş olursun.
Bu arada benim de sonraki telefonum muhtemelen S6 EDGE olacak =)