Üzerine biraz daha koy S6 al
Note 3 den uzak dur derim. S5 ten bir farkı yok. Az kalsın aynı hataya ben de düşüyordum.

Ben 5 ay önce sıfır S6 yı 1450 ye almıştım. Taş gibi telefon. Kullan S6 yı Iphone halt etmiş dersin.