Konu
Sizce Hangisi ?
16-08-2016, 00:43:07
#6
Chimaera
Üyeliği durduruldu
Hellscream adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam LG G4 kullanıyorum şu an eğer ısınma sorunu sizin için önemliyse yaklaşmayın derim. Onun haricinde memnunum.
Herkes çok ısınma var diyor doğru mu ? Eli yakacak cinsten ısınıyor mu