Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam LG G4 kullanıyorum şu an eğer ısınma sorunu sizin için önemliyse yaklaşmayın derim. Onun haricinde memnunum.
Herkes çok ısınma var diyor doğru mu ? Eli yakacak cinsten ısınıyor mu