• 20-07-2015, 19:04:28
    #10
    2'si de bana çok büyük ondan 5S. Ama ikisi arasında sorarsan 6.
  • 20-07-2015, 19:13:26
    #11
    Arkadaş iPhone 6'nın arka kamerası 8 MP, ön kamerası 1.2 MP.
    2 çekirdek ve 1 GB Ram var. Bunu beğenmenizin tek nedeni arkasında bi ısırık alınmış elma olması sadece.

    Kamerası da berbat, özellikleri de.
  • 20-07-2015, 21:27:56
    #12
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş iPhone 6'nın arka kamerası 8 MP, ön kamerası 1.2 MP.
    2 çekirdek ve 1 GB Ram var. Bunu beğenmenizin tek nedeni arkasında bi ısırık alınmış elma olması sadece.

    Kamerası da berbat, özellikleri de.
    Hayır hocam, android gibi boş boş trash dosya oluşturmuyor. iOS daha stabil. Tamam elmadan değil microsofttan örnek vereyim, windows phonelarda elma gibi stabil bir işletim sistemine sahip. Android atıyorum 2 gb ram'de 1.5 falan kullanırken ios 1 gb ramde 150 mb ancak kullanıyor windowsda öyle. Elmanın inanın kamerası diğer tüm telefonlara oranla çok daha iyi. Sadece lg 'nin g3 ve g4 'ünün arka kamerasına laf edemiyorum onlarda yapmış çünkü... Ancak ön kamera ve gece görüşü çekiminde hiç bir marka elmayı geçemez. Örnek veriyorum gece yakamozu çekecek olduğunuzda samsungda kapkaranlık deniz ve havada parlayan saçma bir cisim yakalarken elmada çok net alınabiliyor bu manzara. S6 ya falan gelince ön kamerası bildiğin makyaj yapıyor yağlı boyadan farksız. Ben ona kalite diyemem maalesef. elma ve windowsphone ların biraz daha düşük model işlemci kullanması ve az ram kullanması stabil olmasıdır. androidden inanın daha hızlı daha stabil. kamera konusunda da elma daha gerçekçi. diğer firmalar gibi 1258201521 mp kameram var diyip coşturmuyor. 8 mp kamera veriyorsa hakiki 8 mp. vestel venus de de kamera var iphone 4s de de buyrun karşılaştırın hangisi daha iyi.

    Samsung galaxy s4 - s5 kullandım
    iphone 4 - 4s - 5 - 5s kullandım

    Sonuna kadar iphone diyorum.

  • 20-07-2015, 21:39:21
    #13
    @MahmutCan;

    Peki hocam ben şuan Note 2 kullanıyorum sistem uygulamaları hariç ekstra indirilmiş 50 uygulama var. Sosyal ağlar, araçlar, banka şubeleri vb. Bunları iPhone'de yüklesem ne olacak ? Veya hangi telefonda sorun olmaz ?

    Bayadır inceleme videolarına bakıyorum telefonların son olarak oyun test videolarına baktım. Son zamanlarda çıkan popüler telefonlarda 15 dakika oyun oynadılar ve en çok ısınan telefon iPhone 6 oldu. (44 Derece) Diğerleri arasında uçurum tarzı fark olmadı ama benim uygulamaları yükleyip kullanmaya başladığım da sorun yaşayacağımı düşünüyorum.
  • 20-07-2015, 21:45:14
    #14
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MahmutCan;

    Peki hocam ben şuan Note 2 kullanıyorum sistem uygulamaları hariç ekstra indirilmiş 50 uygulama var. Sosyal ağlar, araçlar, banka şubeleri vb. Bunları iPhone'de yüklesem ne olacak ? Veya hangi telefonda sorun olmaz ?

    Bayadır inceleme videolarına bakıyorum telefonların son olarak oyun test videolarına baktım. Son zamanlarda çıkan popüler telefonlarda 15 dakika oyun oynadılar ve en çok ısınan telefon iPhone 6 oldu. (44 Derece) Diğerleri arasında uçurum tarzı fark olmadı ama benim uygulamaları yükleyip kullanmaya başladığım da sorun yaşayacağımı düşünüyorum.
    Ben kasma olayını sadece iphone 4 de yaşamıştım. 8 gb modelinde 4 tane bankanın uygulaması 10+ sosyal ağ uygulaması bir sürü saçma sapan oyun - foto çekme/düzenleme uygulaması vs. indirmiştim. Telefon zaten eskiydi ömrü dolmak üzereydi. Kasma problemi yaşasam da inanın şuan kullandığım samsung galaxy ace2 kadar kasmıyordu. Isınma olayını yaşamadım hiç bir cihazımda. Kullanıcıdan kullanıcıya değişiyor ısınma problemi. 5S 'de aralıksız kaç saat asphalt 8 oynadığımı hatırlıyorum hiç problem yaşamadım, ne de ısınma oldu. Isınma olayı genelde cihaz şarjda iken çok uğraşırsam oluyordu. (4s de) Oda zaten şarjda pek ellemezdim geceleri bırakıyorum şarja dolunca çekiyorum. Sürekli şarjda bırakmakta bataryayı öldürüyor. Benim 5s de mobil veri sürekli açık kalırdı ve şarj 1 gün giderdi.

    Geceleri foto çekiminde bir çok kamera AŞIRI karıncalı gösteriyor. Aşağıda 5s loş ışıkta gece çekimi:

    3kx3k pixel çekiyor (hizliresim up edince boyutu ufaltmış)

  • 20-07-2015, 21:53:18
    #15
    Üşenmeyecem tüm yüklediğim uygulamaları yazacam

    Facebook
    Messenger
    Twitter
    Instagram
    Vine
    YouTube
    Repost
    Foursquare
    Swarm
    WhatsApp
    Periscope
    Skype
    Viber
    Snapchat
    Tumblr
    Tango

    Retrica
    Pixlr
    #SquareDroid
    instaShot
    PicLab
    PicsArt
    Giddylizer
    VideoEditor
    InstaQuote
    Gif2Video
    Google Çeviri
    GIF Tweet Downloader
    Vine Download
    Instagram Download
    Clean Master
    Shazam
    RAR
    Clash of Clans OkeyPlus
    AVG

    PayPal
    Enpara
    Cepteteb
    Nuvo
    iGaranti
    eBay
    Gittigidiyor
    Tapatalk
    AdSense
    Analytics
    ZenMate
    Zomato
    Crowdfire
    Nefis Yemek Tarifleri

    Hepsi bu kadar 3-5 uygulama çıkıp başkası eklenebilir. Malum iOS'ta hepsi yok
  • 20-07-2015, 21:55:05
    #16
    plus
  • 20-07-2015, 21:56:11
    #17
    fotoğraf çekerken yapılması gerekenleri yapmayıp herşeyi kameradan beklemeyin. Arkanıza ışığı almadan, odaklamadan vs. çekip samsung 5 para etmez deyip kötülemeyin, ortam var ortam var.
  • 20-07-2015, 22:00:14
    #18
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üşenmeyecem tüm yüklediğim uygulamaları yazacam

    Facebook
    Messenger
    Twitter
    Instagram
    Vine
    YouTube
    Repost
    Foursquare
    Swarm
    WhatsApp
    Periscope
    Skype
    Viber
    Snapchat
    Tumblr
    Tango

    Retrica
    Pixlr
    #SquareDroid
    instaShot
    PicLab
    PicsArt
    Giddylizer
    VideoEditor
    InstaQuote
    Gif2Video
    Google Çeviri
    GIF Tweet Downloader
    Vine Download
    Instagram Download
    Clean Master
    Shazam
    RAR
    Clash of Clans OkeyPlus
    AVG

    PayPal
    Enpara
    Cepteteb
    Nuvo
    iGaranti
    eBay
    Gittigidiyor
    Tapatalk
    AdSense
    Analytics
    ZenMate
    Zomato
    Crowdfire
    Nefis Yemek Tarifleri

    Hepsi bu kadar 3-5 uygulama çıkıp başkası eklenebilir. Malum iOS'ta hepsi yok
    Hocam virüs ve sistem temizleme programlarına iphone'da ihtiyaç duymazsın. Ek olarak bende de;

    Facebook
    Messenger
    Instagram
    Twitter
    Insta Repost
    Snapchat
    Snapchat Upload
    Başka bir upload programı snapchat için
    Instagram Takipçi+
    Twitter User

    Ziraat Bank
    İŞ Bank
    TEB
    Halk Bank

    Paypal
    Netgsm
    Zoiper
    Adsense

    6 tane forex uygulaması
    Retrica ve benzeri 7 tane foto uygulaması
    2 tane mp3 down uygulaması
    1 tanede uzaydaki yıldızları gösteren uygulama
    birde 3 tane dini uygulama var

    Mevcut. kasma donma vs. yok. (5s)