MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş iPhone 6'nın arka kamerası 8 MP, ön kamerası 1.2 MP.
2 çekirdek ve 1 GB Ram var. Bunu beğenmenizin tek nedeni arkasında bi ısırık alınmış elma olması sadece.

Kamerası da berbat, özellikleri de.
Hayır hocam, android gibi boş boş trash dosya oluşturmuyor. iOS daha stabil. Tamam elmadan değil microsofttan örnek vereyim, windows phonelarda elma gibi stabil bir işletim sistemine sahip. Android atıyorum 2 gb ram'de 1.5 falan kullanırken ios 1 gb ramde 150 mb ancak kullanıyor windowsda öyle. Elmanın inanın kamerası diğer tüm telefonlara oranla çok daha iyi. Sadece lg 'nin g3 ve g4 'ünün arka kamerasına laf edemiyorum onlarda yapmış çünkü... Ancak ön kamera ve gece görüşü çekiminde hiç bir marka elmayı geçemez. Örnek veriyorum gece yakamozu çekecek olduğunuzda samsungda kapkaranlık deniz ve havada parlayan saçma bir cisim yakalarken elmada çok net alınabiliyor bu manzara. S6 ya falan gelince ön kamerası bildiğin makyaj yapıyor yağlı boyadan farksız. Ben ona kalite diyemem maalesef. elma ve windowsphone ların biraz daha düşük model işlemci kullanması ve az ram kullanması stabil olmasıdır. androidden inanın daha hızlı daha stabil. kamera konusunda da elma daha gerçekçi. diğer firmalar gibi 1258201521 mp kameram var diyip coşturmuyor. 8 mp kamera veriyorsa hakiki 8 mp. vestel venus de de kamera var iphone 4s de de buyrun karşılaştırın hangisi daha iyi.

Samsung galaxy s4 - s5 kullandım
iphone 4 - 4s - 5 - 5s kullandım

Sonuna kadar iphone diyorum.