@MahmutCan;

Peki hocam ben şuan Note 2 kullanıyorum sistem uygulamaları hariç ekstra indirilmiş 50 uygulama var. Sosyal ağlar, araçlar, banka şubeleri vb. Bunları iPhone'de yüklesem ne olacak ? Veya hangi telefonda sorun olmaz ?

Bayadır inceleme videolarına bakıyorum telefonların son olarak oyun test videolarına baktım. Son zamanlarda çıkan popüler telefonlarda 15 dakika oyun oynadılar ve en çok ısınan telefon iPhone 6 oldu. (44 Derece) Diğerleri arasında uçurum tarzı fark olmadı ama benim uygulamaları yükleyip kullanmaya başladığım da sorun yaşayacağımı düşünüyorum.