• 20-07-2015, 22:11:02
    #19
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam virüs ve sistem temizleme programlarına iphone'da ihtiyaç duymazsın. Ek olarak bende de;

    Facebook
    Messenger
    Instagram
    Twitter
    Insta Repost
    Snapchat
    Snapchat Upload
    Başka bir upload programı snapchat için
    Instagram Takipçi+
    Twitter User

    Ziraat Bank
    İŞ Bank
    TEB
    Halk Bank

    Paypal
    Netgsm
    Zoiper
    Adsense

    6 tane forex uygulaması
    Retrica ve benzeri 7 tane foto uygulaması
    2 tane mp3 down uygulaması
    1 tanede uzaydaki yıldızları gösteren uygulama
    birde 3 tane dini uygulama var

    Mevcut. kasma donma vs. yok. (5s)
    Teşekkür ediyorum..

    Abim de şuan iPhone 6 var ama hiç memnun değil. Kasma, donma falan oluyormuş galiba. Benimkinin yarısı kadar uygulama yüklü veya değil. Note 4'te karar kılmıştım son zamanlar da 6'ya yönelmeye başladım şimdi de

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-07-2015, 22:41:13
    #20
    iPhone 6 kullanıyorum gayet memnunum kullanmasına geç kaldığıma pişmanım
  • 20-07-2015, 22:49:23
    #21
    Valla note 3 aldim 10 gb ram feda olsun abi cok iyibyaa boyle bir telefonbolamaz appel sadece uyeler kullanir trafer yok aktarim yok benim dusuncem apple koleliktir bence sunu soylimi ben android de yaptigim %50applede yapamiyorum mesela bunun yaninda satbil demisin satbil android stabil yapa bilirsin bunun icin gerekli talimatlar var cihazin yaziljmiyla vs oynama imkanin var ben iphoneyi soyle dusunuyorum arkadas bulma sitesindesin kizlar sana
    Msj atiyor ama senden atmak istedigin zaman vip uye ol diyor bunu gibi birsey apple bence benim gorusum sifir bende eski iphone kullanisiyim yapamam diyorsum android gecince gercekten android olmadan yapamam bence ben

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-07-2015, 10:36:32
    #22
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş iPhone 6'nın arka kamerası 8 MP, ön kamerası 1.2 MP.
    2 çekirdek ve 1 GB Ram var. Bunu beğenmenizin tek nedeni arkasında bi ısırık alınmış elma olması sadece.

    Kamerası da berbat, özellikleri de.
    Şimdi böyle diyince bi an teredütte kaldım. Kötümü yani?
  • 23-07-2015, 11:44:25
    #23
    Hocam note 3 kullanicisiyim yeni telefon alacak olsam kesinlikle apple alirim. Iphone 6 alin kesinlikle
  • 23-07-2015, 11:46:32
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Boyut farkı var sadece
  • 23-07-2015, 11:58:08
    #25
    i6 ile i6plus arasında sadece boyut farkı yok ikisi arasında, bariz şekilde şarjı daha uzun gidiyor plusın. Plus kullanıyorum memnunum. Kasma donma falan yazanlar olmuş, en ufak şekilde kasma ya da donma yaşamıyorum telefonda ki bol miktarda uygulamam var.
    Android telefonlardaki o zırt pırt telefonun kilitlenmesi, saçma sapan hataları iosda yaşamazsınız. iPhoneda satan işletim sistemidir zaten, stabil olması, sorun çıkarmamasıdır.

    Hem android hem de ios kullanmış olan kişiler arasında internette de bir araştırma yaparsanız genel olarak sonuç lanet osun android kullandığım günlere şeklinde sonuçlanır

    Android kullanan markaların ortak yönü ise, gerekli gereksiz 50 tane özelliği telefona doldurup göz boyamaktır, zaten telefonları incelediğinizde bu özellikleri görürsünüz. Bu özellikleri sorsanız kaçı kullanıyor %10 değildir yani.

    İşin özü;
    Telefona o kadar para vereceğim sonrasında kafam rahat olsun diyorsan iphone almanı öneririm,
    yok bir sürü özellik olsun, ama android ile herşeyi yapabiliyorum ( bunu diyenler iphone da tam olarak ne yapamıyor merak konusu zaten ) diyorsan git herhangi bir android telefon al. Zaten ufak tefek farklar dışında hangi marka alırsan al hepsi aynı özelliklerle geliyor. Boşuna samsungun 2 ayda bir çıkardığı telefon modellerine o kadar para bayılma
  • 23-07-2015, 12:18:01
    #26
    s4 kullanıyorum sonuna kadar iphone 6 diyorum

    iphone 9 çıksa da iphone 5 alsam
  • 23-07-2015, 13:57:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Kişisel Cihazım İphone 6 plus
    Memnunmusunuz diye soracak olsanız değilim. Cihazı 2 el kullanmanız şart 1 kere elimden düşürdüm , ekran patladı neyseki app storede sıra bulup ekran ücretini ödeyip degiştirdim.

    2 si arasında kalıyorsanız , iphone 6 tavsiye ederim. Diger marka ve modellerede bakmanızda fayda var.