Valla note 3 aldim 10 gb ram feda olsun abi cok iyibyaa boyle bir telefonbolamaz appel sadece uyeler kullanir trafer yok aktarim yok benim dusuncem apple koleliktir bence sunu soylimi ben android de yaptigim %50applede yapamiyorum mesela bunun yaninda satbil demisin satbil android stabil yapa bilirsin bunun icin gerekli talimatlar var cihazin yaziljmiyla vs oynama imkanin var ben iphoneyi soyle dusunuyorum arkadas bulma sitesindesin kizlar sana
Msj atiyor ama senden atmak istedigin zaman vip uye ol diyor bunu gibi birsey apple bence benim gorusum sifir bende eski iphone kullanisiyim yapamam diyorsum android gecince gercekten android olmadan yapamam bence ben

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi