Arkadaş iPhone 6'nın arka kamerası 8 MP, ön kamerası 1.2 MP.
2 çekirdek ve 1 GB Ram var. Bunu beğenmenizin tek nedeni arkasında bi ısırık alınmış elma olması sadece.
Kamerası da berbat, özellikleri de.
Şimdi böyle diyince bi an teredütte kaldım. Kötümü yani?