• 04-01-2015, 00:03:34
    #19
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam birde size tavsiye telefona Greenify ve Deep Sleep Battery Saver Kurmanız çok fark ettiriyor telefona gerçek anlamda

    **Bazı özelliklerinin kullanılması için Root yapılması gerekmektedir.Ancak Rootsuzda muazzam çalışan bir uygulamalardır...
    Öneri için teşekkürler hocam şimdi bakıyorum uygulamalara
  • 04-01-2015, 00:36:59
    #20
    Vestel'den bişey almayın aldırtmayın..( Ek vergi muhabbetini biliyorsunuzdur )
    Telefona gelecek olursak. Diğer telefonlara bakıp kıyaslarsan(F/P bakımından) uzak durman gereken bir telefon. Zenfone'yi araştırmanı öneririm.
  • 04-01-2015, 00:40:30
    #21
    Bedava dağıtsalar almam.Vestelin hiçbir ürünü evimin önünden içeri giremez.
  • 06-01-2015, 04:38:44
    #22
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedava dağıtsalar almam.Vestelin hiçbir ürünü evimin önünden içeri giremez.

    Öyle demeyin evimizdeki çoğu eşya vestel tek bir kusurlarını görmedim ve beşte ki destekliyorum.Ama telefon konusunda pek guvenesim gelmesi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:38:44 -->-> Daha önceki mesaj 04:35:29 --

    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam birde size tavsiye telefona Greenify ve Deep Sleep Battery Saver Kurmanız çok fark ettiriyor telefona gerçek anlamda

    **Bazı özelliklerinin kullanılması için Root yapılması gerekmektedir.Ancak Rootsuzda muazzam çalışan bir uygulamalardır...
    Ne gibi faydaları mevcut sarji zaten çok iyi gidiyor bunu dahada mi uzatıyor
  • 06-01-2015, 23:06:43
    #23
    vestel yani
  • 09-01-2015, 13:50:51
    #24
    Casper ve Venüs bunlardan uzak kalin :-)
  • 09-01-2015, 20:55:48
    #25
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenfone 6 Aldım Sarj'da biraz hayal kırıklıgım var 5 dakıka ya bır dusuyor %1 %1 servise yollayacagım ( malum fabrıka cıkısı bazen hatalı telefonlar olabılıyor ) onun dısında %1 deyken sarj 3 saat kullandıgım gunu hıc unutmuyorum Asus'dan şaşmayın derim.
    telefonu yeni aldıysanız bıraz kullanın şarz süresi zamanla uzuyor. Telefonumu yeni aldığımda çabuk bitiyordu sonradan daha iyi gitmeye başladı. Şarz ettikçe batarya açılıyor mu ne
  • 10-01-2015, 18:02:57
    #26
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu yeni aldıysanız bıraz kullanın şarz süresi zamanla uzuyor. Telefonumu yeni aldığımda çabuk bitiyordu sonradan daha iyi gitmeye başladı. Şarz ettikçe batarya açılıyor mu ne

    nerdeyse 1 ay olacak nıyeyse benımde erken erken bıtmeye baslıyor mısal %100 dolu ıken cıkarıorum 10 dakıkada %90 a dusuyor zaman bulsam servıse yollıcam bakalım neler olacak
  • 14-01-2015, 10:14:28
    #27
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerdeyse 1 ay olacak nıyeyse benımde erken erken bıtmeye baslıyor mısal %100 dolu ıken cıkarıorum 10 dakıkada %90 a dusuyor zaman bulsam servıse yollıcam bakalım neler olacak
    Bir problem olabilir ben çıkarıyorum tam doluyken 5 dakika sonra %1 iniyor durduk yere 10 dakikada 10 iniyorsa servise göndermenk şart
    • thealiyasar
    thealiyasar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.