izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonu yeni aldıysanız bıraz kullanın şarz süresi zamanla uzuyor. Telefonumu yeni aldığımda çabuk bitiyordu sonradan daha iyi gitmeye başladı. Şarz ettikçe batarya açılıyor mu ne

nerdeyse 1 ay olacak nıyeyse benımde erken erken bıtmeye baslıyor mısal %100 dolu ıken cıkarıorum 10 dakıkada %90 a dusuyor zaman bulsam servıse yollıcam bakalım neler olacak