telefonu yeni aldıysanız bıraz kullanın şarz süresi zamanla uzuyor. Telefonumu yeni aldığımda çabuk bitiyordu sonradan daha iyi gitmeye başladı. Şarz ettikçe batarya açılıyor mu ne
nerdeyse 1 ay olacak

nıyeyse benımde erken erken bıtmeye baslıyor mısal %100 dolu ıken cıkarıorum 10 dakıkada %90 a dusuyor zaman bulsam servıse yollıcam bakalım neler olacak