Zenfone 6 Aldım Sarj'da biraz hayal kırıklıgım var 5 dakıka ya bır dusuyor %1 %1 servise yollayacagım ( malum fabrıka cıkısı bazen hatalı telefonlar olabılıyor ) onun dısında %1 deyken sarj 3 saat kullandıgım gunu hıc unutmuyorum

Asus'dan şaşmayın derim.
telefonu yeni aldıysanız bıraz kullanın şarz süresi zamanla uzuyor. Telefonumu yeni aldığımda çabuk bitiyordu sonradan daha iyi gitmeye başladı. Şarz ettikçe batarya açılıyor mu ne