• 03-01-2015, 23:33:51
    #10
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenfone 6 Aldım Sarj'da biraz hayal kırıklıgım var 5 dakıka ya bır dusuyor %1 %1 servise yollayacagım ( malum fabrıka cıkısı bazen hatalı telefonlar olabılıyor ) onun dısında %1 deyken sarj 3 saat kullandıgım gunu hıc unutmuyorum Asus'dan şaşmayın derim.
    asus zenfone 6 yı anneme aldım kadın rahat etti resmen şarjı baya uzun gidiyor şaşırttı benide note 2 kullanıcısıyım tabi beni geçemez ama baya iyi dayanıyor...
  • 03-01-2015, 23:38:26
    #11
    UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam yüzde 1 deyken o kadar saat kullanım yaptıysanız yüksek ihtimal yazılımsal bir sıkıntısı vardır giderilir diye düşünüyorum zaten firmanın garanti servisi özellikle telefonun üzerinde duruyor yeni çıktığı için müşteri kaybetmemek için ellerinden geleni yapıyorlar
    Emin olmak için haftaiçi yollayacagım servise hocam garantisi varken bakılsın. Telefondan cok memnunum açıkcası alacak olanada tavsıye ederım.


    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asus zenfone 6 yı anneme aldım kadın rahat etti resmen şarjı baya uzun gidiyor şaşırttı benide note 2 kullanıcısıyım tabi beni geçemez ama baya iyi dayanıyor...
    Hocam cidden sarjı hayretler ettırıyor kazasız belasız gule gule kullansın valıdeniz
  • 03-01-2015, 23:39:10
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zenfone 6 çok büyük değil mi ya
  • 03-01-2015, 23:44:26
    #13
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zenfone 6 çok büyük değil mi ya
    yaklasık note3 'den 3 - 4 cm uzun hocam ele gelıyor telefon pardon phaflet mıydı
  • 03-01-2015, 23:46:22
    #14
    Vestel: made in china... En ufak bir parçası bile.
  • 03-01-2015, 23:47:22
    #15
    Tüm parçalarını çinden topladıkları telefon için, yerli malının korunmasını istiyoruz ühü ühü diye devlete başvuran bir firmanın hiçbir ürününü almama taraftarıyım.
  • 03-01-2015, 23:48:15
    #16
    Vestel alma aldirtma!
    Dandik telefona ucuk fiyat istiyorlar batarya ve performans kotu
  • 03-01-2015, 23:52:28
    #17
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklasık note3 'den 3 - 4 cm uzun hocam ele gelıyor telefon pardon phaflet mıydı
    otobüste bi kızda gördüm suratından büyüktü kızın
  • 04-01-2015, 00:00:33
    #18
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam cidden sarjı hayretler ettırıyor kazasız belasız gule gule kullansın valıdeniz
    Teşekkür ederim hocam birde size tavsiye telefona Greenify ve Deep Sleep Battery Saver Kurmanız çok fark ettiriyor telefona gerçek anlamda

    **Bazı özelliklerinin kullanılması için Root yapılması gerekmektedir.Ancak Rootsuzda muazzam çalışan bir uygulamalardır...