Zenfone 6 Aldım Sarj'da biraz hayal kırıklıgım var 5 dakıka ya bır dusuyor %1 %1 servise yollayacagım ( malum fabrıka cıkısı bazen hatalı telefonlar olabılıyor ) onun dısında %1 deyken sarj 3 saat kullandıgım gunu hıc unutmuyorum

Asus'dan şaşmayın derim.
asus zenfone 6 yı anneme aldım kadın rahat etti resmen şarjı baya uzun gidiyor şaşırttı benide note 2 kullanıcısıyım tabi beni geçemez ama baya iyi dayanıyor...