• 14-01-2015, 19:59:35
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir problem olabilir ben çıkarıyorum tam doluyken 5 dakika sonra %1 iniyor durduk yere 10 dakikada 10 iniyorsa servise göndermenk şart
    evet sizin servise göndemeniz gerekiyor gerçekten de bende işlerimi hafifletp yollayacağım kısmet ise ..
  • 15-01-2015, 04:35:24
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Birdilimask şarj tam dolduktan sonra çıkarıp telefona bir reset atın sorununuz çözülecektir.(her şarjdan sonra yapmanız lazım.%1 sorunu çözülebilecek gibi durmuyor. bence donanımsal.)
    Şarj olarakta ortalama 6.5 saat ekran süresi veriyor.Anasını ağlatırım diyosanız.Kafadan 5 saati görüyor.
  • 15-01-2015, 10:43:25
    #30
    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Birdilimask şarj tam dolduktan sonra çıkarıp telefona bir reset atın sorununuz çözülecektir.(her şarjdan sonra yapmanız lazım.%1 sorunu çözülebilecek gibi durmuyor. bence donanımsal.)
    Şarj olarakta ortalama 6.5 saat ekran süresi veriyor.Anasını ağlatırım diyosanız.Kafadan 5 saati görüyor.
    Telefon elimden düşmediği zamanlarda şarj %100 ken 5-6 saatte bitiyor nu normal bir süre değil mi ?
  • 22-01-2015, 07:50:41
    #31
    Bence gayet normal bir süre.Dedigim gibi ortalama 6 saat ekran süresi veriyor.
    2 saat youtube 1 saat 40 dakika clash of clans oynayıp 5saat 40 dakikada ekran süresi alıyorum.iphone 5simin yanında ilaç gibi geliyor
  • 26-01-2015, 11:48:15
    #32
    4.5 inç olanı 250 tl ye geliyormuş, anam için verdim bir sipariş bakalım nasıl.
  • 10-02-2015, 08:38:32
    #33
    AVEA intach 2 almıştım.berbat bir telefon zte markasına avea yazışlar kapağı açıp bakarsanız görürsünüz.
  • 10-02-2015, 16:13:56
    #34
    Keşke ürettiğimiz telefonların azda olsa parçaları bize ait olsa, ürettikleri telefonlar bildiğiniz toplama telefon görevi görüyor. Telefonların ana malzemeleri ZTE,Huawei vb. telefonlara ait sadece isim yerini değiştirip iste ürettik diyorlar cidden teknoloji konusunda niçin ilerleyemediğimizin tek gerçeği bu üretkenlik sıfır ülkemizde, o yüzden Samsung,iPhone,HTC bu telefonlardan vazgeçmeyeceksin. Amacım reklam yapmak falan değil gerçekler bunlar.
  • 10-02-2015, 22:18:39
    #35
    akkusweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ürettiğimiz telefonların azda olsa parçaları bize ait olsa, ürettikleri telefonlar bildiğiniz toplama telefon görevi görüyor. Telefonların ana malzemeleri ZTE,Huawei vb. telefonlara ait sadece isim yerini değiştirip iste ürettik diyorlar cidden teknoloji konusunda niçin ilerleyemediğimizin tek gerçeği bu üretkenlik sıfır ülkemizde, o yüzden Samsung,iPhone,HTC bu telefonlardan vazgeçmeyeceksin. Amacım reklam yapmak falan değil gerçekler bunlar.
    GM , Vestel , Avea , Vodafone , Turkcell vs. bir sürü firma var kendi telefonumuz dediği.Turkcell kendi mühendislerimiz tasarladı diyordu , kapağı aç bak ZTE
    Orijinal firma güncelleme vermezse güncelleme dahi veremiyorlar

    Dediğiniz gibi LG , Apple , HTC vs. gibi firmalardan vazgeçmemek gerek.
  • 11-02-2015, 17:32:19
    #36
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerdeyse 1 ay olacak nıyeyse benımde erken erken bıtmeye baslıyor mısal %100 dolu ıken cıkarıorum 10 dakıkada %90 a dusuyor zaman bulsam servıse yollıcam bakalım neler olacak
    Hocam HTC nin bi şarjı ileri kullanma taktiği vardı onu yapın ben LG G3 telefonumda yaptım ve %100 başarı elde ettim.

    1 - Telefonunuzu açın ve telefonunuzu 8 saat veya daha uzun süre şarj edin (bu süre boyunca şarjdan çıkarmayın),

    2-Ardından telefonunuzu şarjdan çıkarın ve kapatın. Telefon kapalıyken 1 saat kadar telefonunuzu tekrar şarja takın,

    3- Sonrasında telefonunuzu tekrar şarjdan çıkarın, telefonunuzu açın ve 2 dakika bekleyip; telefonunuzu kapatın ve tekrar 1 saat daha şarj edin.

    Ben bunu yaptıgımdan beridir tam şarj dolduktan sonra çıkarıyorum şarjdan %100 de iken batarya %99 a rahat 1 saatten önce düşmüyor. Tabi oyun falan oynuyorsanız bilemem bende 3G açık kalır whatsappdan yazarlar onlara cevap veririm okadar.

    Clash of clans oynayınca dayanamıyor batarya