Keşke ürettiğimiz telefonların azda olsa parçaları bize ait olsa, ürettikleri telefonlar bildiğiniz toplama telefon görevi görüyor. Telefonların ana malzemeleri ZTE,Huawei vb. telefonlara ait sadece isim yerini değiştirip iste ürettik diyorlar cidden teknoloji konusunda niçin ilerleyemediğimizin tek gerçeği bu üretkenlik sıfır ülkemizde, o yüzden Samsung,iPhone,HTC bu telefonlardan vazgeçmeyeceksin. Amacım reklam yapmak falan değil gerçekler bunlar.
GM , Vestel , Avea , Vodafone , Turkcell vs. bir sürü firma var kendi telefonumuz dediği.Turkcell kendi mühendislerimiz tasarladı diyordu , kapağı aç bak ZTE

Orijinal firma güncelleme vermezse güncelleme dahi veremiyorlar
Dediğiniz gibi LG , Apple , HTC vs. gibi firmalardan vazgeçmemek gerek.