Geçmiş olsun hocam yüzde 1 deyken o kadar saat kullanım yaptıysanız yüksek ihtimal yazılımsal bir sıkıntısı vardır giderilir diye düşünüyorum zaten firmanın garanti servisi özellikle telefonun üzerinde duruyor yeni çıktığı için müşteri kaybetmemek için ellerinden geleni yapıyorlar
Emin olmak için haftaiçi yollayacagım servise hocam garantisi varken bakılsın. Telefondan cok memnunum açıkcası alacak olanada tavsıye ederım.
asus zenfone 6 yı anneme aldım kadın rahat etti resmen şarjı baya uzun gidiyor şaşırttı benide note 2 kullanıcısıyım tabi beni geçemez ama baya iyi dayanıyor...
Hocam cidden sarjı hayretler ettırıyor kazasız belasız gule gule kullansın valıdeniz