Sorunum: telefonu fabrika ayarlarına aldıktan sonra LG'nin kendi uygulamarından bazıları çalışmamaya başladı. Örneğin hava durumu uygulamasını tıklayınca aşağıdaki gibi güncelleme merkezine yönlendiriyor. Fakat oradan bişey yapmak mümkün değil.
Şuana kadar yaptıklarım: Uygulama yöneticisinden uygulamayı silip tekrar yükledim, hard ve soft format attım ama çözemedim.
Umarım konuyu doğru yere açmışımdır, aksi halde taşınabilir
