• 18-05-2014, 01:31:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar, LG G2 model telefon kullanıyorum, geçen ay 4.4.2 kitkat güncellemesi ile bugüne dek sorunsuz kullanıyordum. Fakat dün telefonu fabrika ayarlarına almam gerekti ve şöyle bir sorunla karşılaştım. Çözemeyince yardım almak istedim.

    Sorunum: telefonu fabrika ayarlarına aldıktan sonra LG'nin kendi uygulamarından bazıları çalışmamaya başladı. Örneğin hava durumu uygulamasını tıklayınca aşağıdaki gibi güncelleme merkezine yönlendiriyor. Fakat oradan bişey yapmak mümkün değil.

    Şuana kadar yaptıklarım: Uygulama yöneticisinden uygulamayı silip tekrar yükledim, hard ve soft format attım ama çözemedim.




    Umarım konuyu doğru yere açmışımdır, aksi halde taşınabilir
  • 18-05-2014, 21:00:13
    #2
    merhabalar hocam,

    fabrika ayarlarına döndükten sonra lg uygulamaları opsiyonel olarak yükleniyor yani güncelleme merkezinden istediğiniz uygulamaları güncellemeniz gerekiyor ki çalışsınlar.

    güncelleme merkezine gittiğinizde aşağıdaki resimde gördügünüz gibi uygulamalar listelenir ve istediğiniz uygulamayı güncelle butonuna tıklayarak güncelleyip kullanabilirsiniz.
  • 19-05-2014, 19:36:30
    #3
    Hocam ayrıntılı cevap ve ilgin için çok teşekkür ederim, fakat fabrika ayarlarına alındıktan sonra örneğin ekrandaki hava durumu widget'ına tıkladığımda uygulamayı güncelleyin diyor. Güncelleme merkezine gittiğimde ise güncelle yazısı yok işte. Bu yüzden uygulamalardan onu silip tekrar yükledim ama sorun hala çözülmedi.

    Yardımcı olabilirsen çok sevinirim

    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar hocam,

    fabrika ayarlarına döndükten sonra lg uygulamaları opsiyonel olarak yükleniyor yani güncelleme merkezinden istediğiniz uygulamaları güncellemeniz gerekiyor ki çalışsınlar.

    güncelleme merkezine gittiğinizde aşağıdaki resimde gördügünüz gibi uygulamalar listelenir ve istediğiniz uygulamayı güncelle butonuna tıklayarak güncelleyip kullanabilirsiniz.
  • 19-05-2014, 22:29:36
    #4
    merhabalar hocam,

    yardımcı olmaya çalışırım tabi ama sizin durum biraz ilginçmiş. fabrika ayarlarına ayarlar>genel>yedekle ve sıfırla>herşeyi sil kısmından yaptıysanız birde hard format atmayı deneyin bence.

    hard format :



    bu şekilde düzelir diye tahmin ediyorum.
  • 20-05-2014, 00:03:00
    #5
    Hocam benimde ilk denediklerim sırasıyla; önce uygulamayı silip tekrar yükledim, sonra fabrika ayarlarını sıfırladım, sonra da hard format attım. Bunların hiç biri çözüm olmadı ne yazık ki.

    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar hocam,

    yardımcı olmaya çalışırım tabi ama sizin durum biraz ilginçmiş. fabrika ayarlarına ayarlar>genel>yedekle ve sıfırla>herşeyi sil kısmından yaptıysanız birde hard format atmayı deneyin bence.

    hard format :



    bu şekilde düzelir diye tahmin ediyorum.