Hocam ayrıntılı cevap ve ilgin için çok teşekkür ederim, fakat fabrika ayarlarına alındıktan sonra örneğin ekrandaki hava durumu widget'ına tıkladığımda uygulamayı güncelleyin diyor. Güncelleme merkezine gittiğimde ise güncelle yazısı yok işte. Bu yüzden uygulamalardan onu silip tekrar yükledim ama sorun hala çözülmedi.

Yardımcı olabilirsen çok sevinirim

majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar hocam,

fabrika ayarlarına döndükten sonra lg uygulamaları opsiyonel olarak yükleniyor yani güncelleme merkezinden istediğiniz uygulamaları güncellemeniz gerekiyor ki çalışsınlar.

güncelleme merkezine gittiğinizde aşağıdaki resimde gördügünüz gibi uygulamalar listelenir ve istediğiniz uygulamayı güncelle butonuna tıklayarak güncelleyip kullanabilirsiniz.