Hocam benimde ilk denediklerim sırasıyla; önce uygulamayı silip tekrar yükledim, sonra fabrika ayarlarını sıfırladım, sonra da hard format attım. Bunların hiç biri çözüm olmadı ne yazık ki.
merhabalar hocam,
yardımcı olmaya çalışırım tabi ama sizin durum biraz ilginçmiş. fabrika ayarlarına ayarlar>genel>yedekle ve sıfırla>herşeyi sil kısmından yaptıysanız birde hard format atmayı deneyin bence.
hard format :
bu şekilde düzelir diye tahmin ediyorum.