merhabalar hocam,
fabrika ayarlarına döndükten sonra lg uygulamaları opsiyonel olarak yükleniyor yani güncelleme merkezinden istediğiniz uygulamaları güncellemeniz gerekiyor ki çalışsınlar.
güncelleme merkezine gittiğinizde aşağıdaki resimde gördügünüz gibi uygulamalar listelenir ve istediğiniz uygulamayı güncelle butonuna tıklayarak güncelleyip kullanabilirsiniz.