Merhaba arkadaşlar, LG G2 model telefon kullanıyorum, geçen ay 4.4.2 kitkat güncellemesi ile bugüne dek sorunsuz kullanıyordum. Fakat dün telefonu fabrika ayarlarına almam gerekti ve şöyle bir sorunla karşılaştım. Çözemeyince yardım almak istedim.
Sorunum: telefonu fabrika ayarlarına aldıktan sonra LG'nin kendi uygulamarından bazıları çalışmamaya başladı. Örneğin hava durumu uygulamasını tıklayınca aşağıdaki gibi güncelleme merkezine yönlendiriyor. Fakat oradan bişey yapmak mümkün değil.
Şuana kadar yaptıklarım: Uygulama yöneticisinden uygulamayı silip tekrar yükledim, hard ve soft format attım ama çözemedim.
Umarım konuyu doğru yere açmışımdır, aksi halde taşınabilir