• 27-10-2010, 13:23:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün girermi işleme ?
    hepimizin istediği bu. Ama büyük ihtimal giricek bugün işleme.
  • 27-10-2010, 13:24:24
    Çocuk bekler gibi bu ne ya yeter
  • 27-10-2010, 13:25:00
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme alan varmı
  • 27-10-2010, 13:27:02
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün girermi işleme ?
    Mesele bügün girmesi değil YEĞEN, Mesele düzenli GİRMESİ.

    Canım sıkıldı bu google amcadan...
  • 27-10-2010, 13:33:39
    hesabı yabancı bankadan mı acsam napsam en son türkiyede işleme giriyor
  • 27-10-2010, 13:33:57
    amerika yeni yeni uyanacak bi sabah olsun orda bakalım

    bizim saatle 5 gibi bişeyler olabilir inş.
  • 27-10-2010, 13:34:35
    greenpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerika yeni yeni uyanacak bi sabah olsun orda bakalım

    bizim saatle 5 gibi bişeyler olabilir inş.

    inşallah Senin dedigin olur
  • 27-10-2010, 13:36:46
    tahminime göre akşam 19:00-20:00 sıraları işleme girmesi gerekir. Çünkü abd deki yerel saat farkı. Bir de adsense türkiyede hep akşam saatlerinde işleme sokuyor parayı.
  • 27-10-2010, 13:36:54
    akşama doğru işleme girer

    yarın hesaba geçer büyük ihtimaller

    yoksa google yi hortumlarım