Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 27-10-2010, 00:07:52zaten üye olalı 1 saat olmadı birde ban mı yiyeecğizalico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 00:09:05Aramızdan ayrılanlar...ban yemeniz mesele değilki
türkiye ipleri banlanırsa o kötü işte türkün namından çok gamı yer bitirir bizi
delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-10-2010, 00:11:47Yabancılarla iş yapan arkadaşlar var. Ben onları kast ettim. R10 da pek fazla yabancı olduğunu sanmıyorum.zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle