Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 25-10-2010, 12:49:13hocam sen sağı solu boşver 100$ ve üzeri alırsınberatxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın büyük iktimal hesaplarda olur ödemeler
diyer başvurun daire farklı olursa sorun olmaz - 25-10-2010, 12:53:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet ödeme işleme girmiş..30'unda ibaresi var Ancak ;
Birşey merak ediyorum.Ben pini 04.09.2010 tarihinde onayladım ancak Google aksilikya 15.10.2010 tarihinde deneme parası yatırmıs bende dogrulamayı (hesap numarasına gelen parayı girme işlemini) 16 ekim aksam saat 5 sularında yaptım
Şimdi param yarın mı yatacak yoksa gelecek aymı ?Ve bu ay gelecekse banka hesabıyla mı yoksa ÇEK yoluyla mı?
(*) 30'una belirlenmiş ... klasik mesaj var.. - 25-10-2010, 13:09:09Üyeliği durdurulduo klasik mesaj herkeste yok,beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer sana para gelmiycek olsaydı ödemeler aylık olarak yapılır gibi klasik bi msj yazacaktı.
yani paranı alacaksın, ama ne şekilde alacağını bilmiyorum. - 25-10-2010, 13:19:54Üyeliği durduruldumesajını okudum, 2-3 tane soru sormuşsun bende bildiğimi cevapladımberatxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paran ayın 30unda yatacak ama neyle yatacağını bilmiyorum dedim !
