Evet ödeme işleme girmiş..30'unda ibaresi var Ancak ;
Birşey merak ediyorum.Ben pini 04.09.2010 tarihinde onayladım ancak Google aksilikya 15.10.2010 tarihinde deneme parası yatırmıs bende dogrulamayı (hesap numarasına gelen parayı girme işlemini) 16 ekim aksam saat 5 sularında yaptım
Şimdi param yarın mı yatacak yoksa gelecek aymı ?Ve bu ay gelecekse banka hesabıyla mı yoksa ÇEK yoluyla mı?
(*) 30'una belirlenmiş ... klasik mesaj var..
mesajını okudum, 2-3 tane soru sormuşsun bende bildiğimi cevapladım
paran ayın 30unda yatacak ama neyle yatacağını bilmiyorum dedim !