• 25-10-2010, 12:47:30
    ödeme işleme girmişmi
  • 25-10-2010, 12:49:13
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.si 183$ almayacak diyen arkadaşlara soruyorum.Tamam 171$ alacağım da Ağustos ayı kazancım nereye gidiyor? Yani şu mu mantık..Bir ay içerisinde şayet Yayıncı 100$ 'a ulaşmazsa o ay 99$ da bile kalsa alamayacak anlamına mı geliyor ?
    2.si Doğrusundan emin olan arkadaşa da sorum olacak yarına para yatar mı ?
    3.sü Başka bir adsense hesap başvurusu yaptım.Aynı mahalleyi yazdım sadece daire farklı (babam adına ) sorun olur mu ? Yani hangi daireye gelirse gelsin bize geliyor da
    Not: 183 $ diye kendim tahmin ediyorum.Çünkü 8.sınıfta bilançı hesabında Gelirler toplanırdı tabii şimdi yazılımcı olduk o başka
    hocam sen sağı solu boşver 100$ ve üzeri alırsın
    yarın büyük iktimal hesaplarda olur ödemeler
    diyer başvurun daire farklı olursa sorun olmaz
  • 25-10-2010, 12:53:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet ödeme işleme girmiş..30'unda ibaresi var Ancak ;

    Birşey merak ediyorum.Ben pini 04.09.2010 tarihinde onayladım ancak Google aksilikya 15.10.2010 tarihinde deneme parası yatırmıs bende dogrulamayı (hesap numarasına gelen parayı girme işlemini) 16 ekim aksam saat 5 sularında yaptım
    Şimdi param yarın mı yatacak yoksa gelecek aymı ?Ve bu ay gelecekse banka hesabıyla mı yoksa ÇEK yoluyla mı?
    (*) 30'una belirlenmiş ... klasik mesaj var..
  • 25-10-2010, 13:09:09
    Üyeliği durduruldu
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ödeme işleme girmiş..30'unda ibaresi var Ancak ;

    Birşey merak ediyorum.Ben pini 04.09.2010 tarihinde onayladım ancak Google aksilikya 15.10.2010 tarihinde deneme parası yatırmıs bende dogrulamayı (hesap numarasına gelen parayı girme işlemini) 16 ekim aksam saat 5 sularında yaptım
    Şimdi param yarın mı yatacak yoksa gelecek aymı ?Ve bu ay gelecekse banka hesabıyla mı yoksa ÇEK yoluyla mı?
    (*) 30'una belirlenmiş ... klasik mesaj var..
    o klasik mesaj herkeste yok,
    eğer sana para gelmiycek olsaydı ödemeler aylık olarak yapılır gibi klasik bi msj yazacaktı.

    yani paranı alacaksın, ama ne şekilde alacağını bilmiyorum.
  • 25-10-2010, 13:10:38
    Hayır yatacağından eminim de yaşadığım olayı okursanız ne ile geleceği konusunda tam emin olamadığımı anlayacaksınız.
  • 25-10-2010, 13:11:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde değil yanlış bilgi vermeyin.
  • 25-10-2010, 13:11:16
    bu gece işleme giricek yarın ödemeler elimizde.
  • 25-10-2010, 13:17:18
    şevket sendemi alıyorsun
  • 25-10-2010, 13:19:54
    Üyeliği durduruldu
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ödeme işleme girmiş..30'unda ibaresi var Ancak ;

    Birşey merak ediyorum.Ben pini 04.09.2010 tarihinde onayladım ancak Google aksilikya 15.10.2010 tarihinde deneme parası yatırmıs bende dogrulamayı (hesap numarasına gelen parayı girme işlemini) 16 ekim aksam saat 5 sularında yaptım
    Şimdi param yarın mı yatacak yoksa gelecek aymı ?Ve bu ay gelecekse banka hesabıyla mı yoksa ÇEK yoluyla mı?
    (*) 30'una belirlenmiş ... klasik mesaj var..
    mesajını okudum, 2-3 tane soru sormuşsun bende bildiğimi cevapladım

    paran ayın 30unda yatacak ama neyle yatacağını bilmiyorum dedim !