• 24-10-2010, 21:02:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya birşey dcem az tıka cok para nasıl oluyor TO oranı fazla mı olacak EGM mi tam fikir verir misiniz? ve kac kacın üstüne (% olarakcıkarsa sorun teşkil ediyor ) ?
  • 24-10-2010, 21:08:31
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. Daha fazla bilgi...
    =)
  • 24-10-2010, 21:10:58
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlardan biri benle sen olabilirmiyiz ))
    al gene farklı bir gövde gösterisi
  • 24-10-2010, 21:23:44
    Bu ay buraya yazmak kısmet olmamıştı cenaze nedeniyle Herkesin alacağı para şimdiden hayırlı olsun Benimkide
  • 24-10-2010, 21:24:59
    Üyeliği durduruldu
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al gene farklı bir gövde gösterisi
    125 doların ne gövdesi olacak )))
  • 24-10-2010, 22:21:51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya birşey dcem az tıka cok para nasıl oluyor TO oranı fazla mı olacak EGM mi tam fikir verir misiniz? ve kac kacın üstüne (% olarakcıkarsa sorun teşkil ediyor ) ?
    Bunu sormanız gereken yer adsense ödeme konusu mu acaba?
  • 24-10-2010, 22:35:31
    Galiba orası oluyor K.bakma silebilirsin mesajı da tam bir cevap alayım desem ?
  • 24-10-2010, 22:50:06
    SirfaLas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim para 100 $ ı 2 aydır geçmiş ödemeler otomatik mi yapılıyo yoksa panelden ayarlamam gereken şeyler mi var ? bu ay alır mıyım parayı ?
    Hesabınızdan bakınız, ödeme ayarlarına girip ÖDEMEMİ AYLIK GÖNDER yada buna benzer bir seçenek var. Onu seçip güncelleyiniz. Eğer Ödemeniz bekletilmiyorsa ödemeniz yapılması lazım. Bu ayın 30unda.. diye bir uyarı cıktı mı panelinizde ?

    LionBeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay buraya yazmak kısmet olmamıştı cenaze nedeniyle Herkesin alacağı para şimdiden hayırlı olsun Benimkide
    Başınız sağolsun hocam, mekanı cennet olsun.
  • 24-10-2010, 23:07:52
    Üyeliği durduruldu
    tamam hocam ödeme geçmişine girince göründü

    ''Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var''