arkadaşlar benim para 100 $ ı 2 aydır geçmiş ödemeler otomatik mi yapılıyo yoksa panelden ayarlamam gereken şeyler mi var ? bu ay alır mıyım parayı ?
Hesabınızdan bakınız, ödeme ayarlarına girip ÖDEMEMİ AYLIK GÖNDER yada buna benzer bir seçenek var. Onu seçip güncelleyiniz. Eğer Ödemeniz bekletilmiyorsa ödemeniz yapılması lazım. Bu ayın 30unda.. diye bir uyarı cıktı mı panelinizde ?
Bu ay buraya yazmak kısmet olmamıştı cenaze nedeniyle

Herkesin alacağı para şimdiden hayırlı olsun

Benimkide
Başınız sağolsun hocam, mekanı cennet olsun.