• 24-10-2010, 00:36:29
    Üyeliği durduruldu
    teribogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav görende bunlar 5 bin 10 bin dolar para alacak sanır oturmuş kur hesabı yapılıyor alacağınız 100-200 dolar kur kaç kuruş etkilecek boş boş post kasacağınıza gidinde sitenize konu kasın :d
    Boş boş post kasan belli hocam itrader 0 mesaj 40 Artık yorum yok
  • 24-10-2010, 00:43:46
    teribogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav görende bunlar 5 bin 10 bin dolar para alacak sanır oturmuş kur hesabı yapılıyor alacağınız 100-200 dolar kur kaç kuruş etkilecek boş boş post kasacağınıza gidinde sitenize konu kasın :d
    Pardon abi bir hata ettik bir daha boş post kasmayız
  • 24-10-2010, 00:47:18
    Üyeliği durduruldu
    herkes artiz olmuş arkadaşş.. madem kazanıyprsunuz gidin kendinizi avutacak bir şeyler yapın artizmisiniz nesiniz
  • 24-10-2010, 00:59:18
    WebMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sülalede adam kalmadı adsense hesabı açmadığım
    Buna bittim ya
  • 24-10-2010, 01:04:20
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkartıp göstereceksin onu istiyor
    Oy Oy Oy kopardın gece gece
  • 24-10-2010, 02:16:29
    Üyeliği durduruldu
    hile yapanların çoğu banlı ya o nedenle adsense konusunun mesajları bu kadar az olacak
  • 24-10-2010, 02:48:41
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkartıp göstereceksin onu istiyor
    Recep ivedik Gülüyordu ya

    BÖHÖHÖHÖHÖHÖ
  • 24-10-2010, 12:03:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabaha karşı ödemeler işleme girse ne güzel olur hayalmi kuruyorum
  • 24-10-2010, 12:27:52
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes artiz olmuş arkadaşş.. madem kazanıyprsunuz gidin kendinizi avutacak bir şeyler yapın artizmisiniz nesiniz
    artiz ne arar r10'da

    kim bu yeni vatandaş yaw xD