The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes artiz olmuş arkadaşş.. madem kazanıyprsunuz gidin kendinizi avutacak bir şeyler yapın artizmisiniz nesiniz
artiz ne arar r10'da

kim bu yeni vatandaş yaw xD