• 21-10-2010, 03:32:47
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. çek oalrak gelecek bozdurup alabilirsem parayı no problem
    Kaç parayı aşınca çek gönderiyorlar? Sınır nedir
  • 21-10-2010, 12:39:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar Google bir miktar parayı (dogrulamak üzere ) aksilikya 15 inde yatırmıs. Ben de 16 sında 5 ten sonra yaptım dogrulamayı ancak hesaplar bölümümde 30 'unda yatırılmak üzere ve 5 inde ulasılması üzerine bir bilgi var..Bu ne demek ? Yırttık mı demek Bazıları diyor bu ay için yatmıs ancak banka hesabına gelmez eve gelir yine kasımı bulur diyor bu konuda bilgi verir misin?
  • 21-10-2010, 12:45:39
    birşey merakettim benim dolar hesabımda varda onu versem ödemenin daha erken gelme durumu var mı
  • 21-10-2010, 13:11:09
    Olmaz odemeleri TL olarak alırsınız, hesabınızı eklesenizde onay almaz.
  • 21-10-2010, 20:03:06

    Yazı Çıktı !
    sıra ödemede ve kurda tahminler
  • 21-10-2010, 21:24:32
    8,16 $ ceplemiş cay içsin benden
  • 21-10-2010, 21:46:51
    ircscorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8,16 $ ceplemiş cay içsin benden
    sadece çay mı üstüne 2 tane tost bile yer
  • 21-10-2010, 23:02:26
    Ödeme işlemde yazısı ne zaman çıkar acaba?
  • 21-10-2010, 23:11:00
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde yazısı ne zaman çıkar acaba?
    26 Ekimde cıkar diye TAHMİN ediyorum.