• 20-10-2010, 12:10:30
    yazi ciksa idi yav bekliyoruz halen
  • 20-10-2010, 12:13:04
    ilk defa yüklü bir miktar alacağım benden çok sabırsızlanan yoktur herhalde
  • 20-10-2010, 12:17:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa yüklü bir miktar alacağım benden çok sabırsızlanan yoktur herhalde
    Vardır vardır.
  • 20-10-2010, 12:19:01
    bu ay konu hareketsiz. geçen ay bu zamanlar 60-70 sayfa olduydu. fazla ödeme bekleyen yok herhalde bu ay
  • 20-10-2010, 12:29:54
    Üyeliği durduruldu


    Hatadan sonra destek isteyin diyor ve bu sayfa çıkıyor acaba bu sayfayı doldurup göndermelimiyim. Gönderen olup banlanan oldu mu hiç ? Eğer varsa söylesin başka yollar deneyecez
  • 20-10-2010, 12:36:44
    21-22 bu ayın 30 una kadar yazısı
    26-27 ödeme işlemde yazısı
  • 20-10-2010, 12:42:19
    syst3m61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olmadı, oluyor. Şuanda uğraşıyoruz.
    Banada olmuştu ama tam olarak bu değildi. Ödemeniz bekletilmektedir. bekletilmenin kaldırılması için adsens-tr adresine mail atın yazıyordu. mail attım 15 dk sonra banlandım
  • 20-10-2010, 12:44:27
    Üyeliği durduruldu
    oda güzel ben 22 sine kadar atmayacam, ödeme 30 unda gönderilecek ibaresi çıkmazsa atacam çıkarsa yine atacam
  • 20-10-2010, 13:43:38
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa yüklü bir miktar alacağım benden çok sabırsızlanan yoktur herhalde
    var var ben