Mayıs Ayı ödemeleri
23
●2.442
- 22-05-2007, 23:37:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu konuyla ilgili başlık var zaten : )
ayrıca nisan ayı ödemeleri yatmadan mayısı nasıl alıyorsunuz çok merak ettim doğrusu - 23-05-2007, 00:14:29parayı hangi ay alıyoruz. mayıs. o zaman sorun yok. gecen ay nisan ayı ödemeleri diye baska bir baslık da vardı
buna niye kimse itiraz etmedi
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...meleri-31.html
bak link burada - 23-05-2007, 00:16:54bak burada da martta verilen ödemeler yani subattaki kazancların ödeme konusu var
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...emeleri-3.html
daha bulayımmı - 23-05-2007, 00:20:19Herkes yanlış sen doğrusun hoca, devam et. Fakat bu ayın mayıs olması gelen paranın mayıs parası olduğu ve ödemenin de mayıs olduğu anlamına gelmiyor. Mayıs ödemeleri başlığı haziran için geçerlidir. Nisan ödemelerini kısmet olursa önümüzdeki 2-3 gün içerisinde alacağız. Bilgilenmen açısından söylemiş olayım.iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BekLiyorum sabirLa. bi arkadas 24'üde sabah 10'da Yaticak paraLar demişti. Bakalım Ben 24'ünde gidimde Bakem