• 22-05-2007, 23:33:41
    #1
    herhalde ödemeler cuma hesaplara gecer.
  • 22-05-2007, 23:36:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    işallah BekLiyorum sabirLa. bi arkadas 24'üde sabah 10'da Yaticak paraLar demişti. Bakalım Ben 24'ünde gidimde Bakem
  • 22-05-2007, 23:37:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konuyla ilgili başlık var zaten : )

    ayrıca nisan ayı ödemeleri yatmadan mayısı nasıl alıyorsunuz çok merak ettim doğrusu
  • 22-05-2007, 23:41:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1-Bu Tür Başlık Var
    2- Bu Ay Mayıs Ödemeleri Yapılmıyor
  • 23-05-2007, 00:14:29
    #5
    parayı hangi ay alıyoruz. mayıs. o zaman sorun yok. gecen ay nisan ayı ödemeleri diye baska bir baslık da vardı

    buna niye kimse itiraz etmedi


    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...meleri-31.html

    bak link burada
  • 23-05-2007, 00:16:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu Ay Ödemeleri alamiyormuyuz ? Mayis ödemesini ? Ben Ay'ın 15'de İşLemi Yaptim 25'de demisLerdi..
  • 23-05-2007, 00:16:54
    #7
    bak burada da martta verilen ödemeler yani subattaki kazancların ödeme konusu var

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...emeleri-3.html

    daha bulayımmı
  • 23-05-2007, 00:18:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bak

    Mayıs Ayında Nisan Kazançları Ödenir
  • 23-05-2007, 00:20:19
    #9
    iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak burada da martta verilen ödemeler yani subattaki kazancların ödeme konusu var
    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...emeleri-3.html
    daha bulayımmı
    Herkes yanlış sen doğrusun hoca, devam et. Fakat bu ayın mayıs olması gelen paranın mayıs parası olduğu ve ödemenin de mayıs olduğu anlamına gelmiyor. Mayıs ödemeleri başlığı haziran için geçerlidir. Nisan ödemelerini kısmet olursa önümüzdeki 2-3 gün içerisinde alacağız. Bilgilenmen açısından söylemiş olayım.