Mayıs Ayı ödemeleri
23
●2.442
- 23-05-2007, 00:25:05Üyeliği durdurulduSen nasıl tipsin her ay ödeme konusu açıyosun. Sana soran oldu mu paralar ne zaman hesaba geçer diye? Herhalde Cuma hesaba geçer diye satır yazmışsın bide. Ayrıca senin bişeyden çakmadığın belli nisan alındı mı ki mayıs a geçtin sen. Belki ads den hiç para almadın burada gelip Google sahibi gibi paralarınız hesaba yatırdım der gibi ödeme konusu açıyosun. Bi sorunun varsa o sorunla ilgili başlık açarsın. Senin açtığın başlık gibi konuyu ancak o ödemeyi yapan şirket açabilir. O kurumda Google Inc. Burada millete dangalaklık yapma.
- 23-05-2007, 07:46:09ya tamam ben burada tartısma acmıyorum. sadece bu zamana kadarki basllıklarda sorun cıkmadı da simdi mi cıkıyor sadece budur.
subat mart nisan acılmıs fakat bir kişi bile bunu yazmamıs. fakat simdi burada yazılınca tuhafıma gitti. neyse. acmayız bidaha. admin mod arkadaslar bu konuyu silsin yada kitlesin. olsun bitsin. tartısma yarattıysam da özür dilerim. - 23-05-2007, 07:49:25e yeter artık !!iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bu zamana kadar bişe demedik belki anlarsın diye hala aynı yoldasın bizde yeter artık dedik..