• 25-05-2007, 06:15:13
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ya babacablar durun hele daha nisan ödemesini alalı 1 gün oldu mayıs ayı için başlık açmak erken daha bir ay var
  • 25-05-2007, 07:31:24
    #20
    Alemsiniz vesselam.....paylaşımlarınızı yapın siz bırakın ads konularınıda adminlerimiz yapar.daha 1 ay var...ayrıca bunun farkında olmayan biri de arkadaşımızın dedıgı gıbı adsense hesap sahıbı olamaz ki zaten
  • 25-05-2007, 10:10:28
    #21
    I'm Sorry.
  • 25-05-2007, 10:16:09
    #22
    Exelans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nasıl tipsin her ay ödeme konusu açıyosun. Sana soran oldu mu paralar ne zaman hesaba geçer diye? Herhalde Cuma hesaba geçer diye satır yazmışsın bide. Ayrıca senin bişeyden çakmadığın belli nisan alındı mı ki mayıs a geçtin sen. Belki ads den hiç para almadın burada gelip Google sahibi gibi paralarınız hesaba yatırdım der gibi ödeme konusu açıyosun. Bi sorunun varsa o sorunla ilgili başlık açarsın. Senin açtığın başlık gibi konuyu ancak o ödemeyi yapan şirket açabilir. O kurumda Google Inc. Burada millete dangalaklık yapma.

    ben efendi ce özürümü diliyorum. senin gibi agır laflar da etmiyorum. bu na terbiyem de müsade etmez zaten. neyse. özürümden anlamayan arkadaslar önceki mesajımı ingilizce yazdım. belki türkçe bilmeyenler ingilizce ile anlarda bu tartısmaya son verirler.
  • 25-05-2007, 11:21:42
    #23
    Üyeliği durduruldu
    iyide daha hazirana girmedik ? mayıs ayı ödemeleri haziranın 25'inde olmuyormu?
  • 25-05-2007, 11:32:33
    #24
    kişi hatasını anlamış ve özür dilemiştir,daha fazla konusulması foruma zarar vermektedir bu yüzden konu kapatılmıştır.