Alemsiniz vesselam.....paylaşımlarınızı yapın siz bırakın ads konularınıda adminlerimiz yapar.daha 1 ay var...ayrıca bunun farkında olmayan biri de arkadaşımızın dedıgı gıbı adsense hesap sahıbı olamaz ki zaten