Sen nasıl tipsin her ay ödeme konusu açıyosun. Sana soran oldu mu paralar ne zaman hesaba geçer diye? Herhalde Cuma hesaba geçer diye satır yazmışsın bide. Ayrıca senin bişeyden çakmadığın belli nisan alındı mı ki mayıs a geçtin sen. Belki ads den hiç para almadın burada gelip Google sahibi gibi paralarınız hesaba yatırdım der gibi ödeme konusu açıyosun. Bi sorunun varsa o sorunla ilgili başlık açarsın. Senin açtığın başlık gibi konuyu ancak o ödemeyi yapan şirket açabilir. O kurumda Google Inc. Burada millete dangalaklık yapma.