iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya tamam ben burada tartısma acmıyorum. sadece bu zamana kadarki basllıklarda sorun cıkmadı da simdi mi cıkıyor sadece budur.

subat mart nisan acılmıs fakat bir kişi bile bunu yazmamıs. fakat simdi burada yazılınca tuhafıma gitti. neyse. acmayız bidaha. admin mod arkadaslar bu konuyu silsin yada kitlesin. olsun bitsin. tartısma yarattıysam da özür dilerim.
e yeter artık !!

işte bu zamana kadar bişe demedik belki anlarsın diye hala aynı yoldasın bizde yeter artık dedik..