parayı hangi ay alıyoruz. mayıs. o zaman sorun yok. gecen ay nisan ayı ödemeleri diye baska bir baslık da vardı

buna niye kimse itiraz etmedi


https://www.r10.net/adsense-odemeleri...meleri-31.html

bak link burada