iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak burada da martta verilen ödemeler yani subattaki kazancların ödeme konusu var
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...emeleri-3.html
daha bulayımmı
Herkes yanlış sen doğrusun hoca, devam et. Fakat bu ayın mayıs olması gelen paranın mayıs parası olduğu ve ödemenin de mayıs olduğu anlamına gelmiyor. Mayıs ödemeleri başlığı haziran için geçerlidir. Nisan ödemelerini kısmet olursa önümüzdeki 2-3 gün içerisinde alacağız. Bilgilenmen açısından söylemiş olayım.