• 23-05-2007, 00:22:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ya sımdı şöyle ßişe var Ben Pin'i nisanda istedim.Ondan Önce Hesaßimda 300 $ vardi zaten. Banka işLemLerini mayis'da bitirdim. Ben Sımdı Nisan mi Alicam yoksa Mayis mi ?
  • 23-05-2007, 00:25:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sen nasıl tipsin her ay ödeme konusu açıyosun. Sana soran oldu mu paralar ne zaman hesaba geçer diye? Herhalde Cuma hesaba geçer diye satır yazmışsın bide. Ayrıca senin bişeyden çakmadığın belli nisan alındı mı ki mayıs a geçtin sen. Belki ads den hiç para almadın burada gelip Google sahibi gibi paralarınız hesaba yatırdım der gibi ödeme konusu açıyosun. Bi sorunun varsa o sorunla ilgili başlık açarsın. Senin açtığın başlık gibi konuyu ancak o ödemeyi yapan şirket açabilir. O kurumda Google Inc. Burada millete dangalaklık yapma.
  • 23-05-2007, 00:28:19
    #12
    Nisan ayına ait ödeme alacaksın. Bu ayın kazancısı sonraki ay alırsın.
  • 23-05-2007, 00:28:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Forumda catisma cıkti
  • 23-05-2007, 00:30:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    mavcil Beni anladin herhalde sen yaf. Herkez Şeyine göre bişe diyor Kafasina gore. Sımdı Ben Nisan Ödemesini Alicam demi ? TSK ederim.

    Forumda catisma cikti 2 Mod 3 admin öldü
  • 23-05-2007, 07:46:09
    #15
    ya tamam ben burada tartısma acmıyorum. sadece bu zamana kadarki basllıklarda sorun cıkmadı da simdi mi cıkıyor sadece budur.

    subat mart nisan acılmıs fakat bir kişi bile bunu yazmamıs. fakat simdi burada yazılınca tuhafıma gitti. neyse. acmayız bidaha. admin mod arkadaslar bu konuyu silsin yada kitlesin. olsun bitsin. tartısma yarattıysam da özür dilerim.
  • 23-05-2007, 07:49:25
    #16
    iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya tamam ben burada tartısma acmıyorum. sadece bu zamana kadarki basllıklarda sorun cıkmadı da simdi mi cıkıyor sadece budur.

    subat mart nisan acılmıs fakat bir kişi bile bunu yazmamıs. fakat simdi burada yazılınca tuhafıma gitti. neyse. acmayız bidaha. admin mod arkadaslar bu konuyu silsin yada kitlesin. olsun bitsin. tartısma yarattıysam da özür dilerim.
    e yeter artık !!

    işte bu zamana kadar bişe demedik belki anlarsın diye hala aynı yoldasın bizde yeter artık dedik..
  • 23-05-2007, 20:24:50
    #17
    ok

    özürümüzü de diledik
  • 24-05-2007, 23:33:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Adamin Üstüne Bu kadar gidilmez Efendice söylenir. Ağamisiniz Paşami.