• 20-11-2008, 18:53:08
    #1
    merhaba arkadaşlar;

    baktım bu ay kimse açmamış ben açayım dedim

    eskiden ayın 15lerinde açılıyordu şimdi kimsecikler para almıyor mu ya neler oluyor??

    gerçi kazanç konusunda kasım ayında kişisel olarak söylüyorum %50 azaldı diyebilirim. neyse Allah bereket versin genede.


    $ 1.7 ye vurdu, geçen ayda alacağımız zamana yakın yükselmiş daha sonra ödeme günü öncesinden 1.5 lere kadar düşmüştü fakat biz 1.68 den almıştı buda bize $ kurunun bizim bildiğimiz gibi almadığını ispatladı belli bir günü refarans alınıyor ama hangisi

    neyse bu ayın 28 ine kadar ödemeleri alırız herhalde en geçte 1 aralık pazartesiye kalır herhalde.
  • 20-11-2008, 21:21:03
    #2
    Sadece "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var" yazıyor.1kaç gün sonra ödeme işlemde yazar...
  • 20-11-2008, 21:29:02
    #3
    Zkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var" yazıyor.1kaç gün sonra ödeme işlemde yazar...
    Hocam o yazı nerde yazıyor?
  • 20-11-2008, 21:32:51
    #4
    Zkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var" yazıyor.1kaç gün sonra ödeme işlemde yazar...
    niye her ay hep aynı tip yazılar yazılır )
    o yazı ay başında çıkar. 100 doları geçen herkesin panelinde yazar...

    Arkadaşlar boşuna yazıyorsunuz. son 4-5 aydır ayın 29-30 unda ödemeler yapılıyor . kur ise ayın 27-28 indeki kurdan hesaplanıyor
    google paraları 27-28 inde bozup , 29 unda ytl leri yolluyor
  • 20-11-2008, 21:34:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Artık ödemenin bir anlamı bir heycanı yok. 1k tık 11 dolar neye yarar ki
  • 20-11-2008, 21:48:40
    #6
    Kur ayın 27 sinde alınıyor arkadaşın dediği gibi.
  • 20-11-2008, 22:04:17
    #7
    netland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye her ay hep aynı tip yazılar yazılır )
    o yazı ay başında çıkar. 100 doları geçen herkesin panelinde yazar...
    Arkadaşlar boşuna yazıyorsunuz. son 4-5 aydır ayın 29-30 unda ödemeler yapılıyor . kur ise ayın 27-28 indeki kurdan hesaplanıyor
    google paraları 27-28 inde bozup , 29 unda ytl leri yolluyor
    Sen yanlış bakmışsın o mesaj ödeme geçmişi sayfasında ayın 20'sinde çıktı.Ay başında öyle bi uyarı olmaz.Sen başka mesaj mı diyosun.
  • 21-11-2008, 15:45:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    en geç cuma alırız, inş oteki haftaya sarkmaz
  • 21-11-2008, 16:15:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    cuma 28 ine denk geliyor geçen ay 28 inde yatmıştı bu ayda tahminim cuma yatar