netland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye her ay hep aynı tip yazılar yazılır )
o yazı ay başında çıkar. 100 doları geçen herkesin panelinde yazar...
Arkadaşlar boşuna yazıyorsunuz. son 4-5 aydır ayın 29-30 unda ödemeler yapılıyor . kur ise ayın 27-28 indeki kurdan hesaplanıyor
google paraları 27-28 inde bozup , 29 unda ytl leri yolluyor
Sen yanlış bakmışsın o mesaj ödeme geçmişi sayfasında ayın 20'sinde çıktı.Ay başında öyle bi uyarı olmaz.Sen başka mesaj mı diyosun.