Sadece "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var" yazıyor.1kaç gün sonra ödeme işlemde yazar...
niye her ay hep aynı tip yazılar yazılır

)
o yazı ay başında çıkar. 100 doları geçen herkesin panelinde yazar...
Arkadaşlar boşuna yazıyorsunuz. son 4-5 aydır ayın 29-30 unda ödemeler yapılıyor . kur ise ayın 27-28 indeki kurdan hesaplanıyor
google paraları 27-28 inde bozup , 29 unda ytl leri yolluyor